2011-05-20 23:49

55. Antykorporacyjne faux pas?

 W marcu br., po tym, kiedy na stronie internetowej Wschodniej Okręgowej Izby Urbanistów pojawiła się informacja o planowanym terminie jubileuszowego X Okręgowego Zjazdu tej Izby, jako Redaktor Naczelny portalu Kontrurbanista, postanowiłem przesłać Przewodniczącej Rady Okręgowej Izby oraz uczestnikom Zjazdu serdeczne pozdrowienia i życzenia owocnych obrad.

Oficjalnie „w sprawie” zapadła głęboka cisza, która trwa do dzisiaj.

Nieoficjalnie dowiedziałem się, że moje pozdrowienia i życzenia nie zostały przekazane uczestnikom.

Niestety, nie znam przyczyny, dla której tak postąpiono.

Wprawdzie nie przekazano mi wprost powodów takiego zachowania Pani Przewodniczącej, ale z pewnością w moim zachowaniu coś było nie tak.

Trochę mnie to niepokoi bo zgodnie z zasadami dobrego wychowania, którymi się posiłkowałem próbując rozwikłać powyższą zagadkę, życzeń i pozdrowień nie zbywa się milczeniem.

Odnoszę wrażenie, że w tym przypadku wchodzi w grę zapewne jakiś specyficzny, szerzej nie znany „korporacyjny savoir vivre” w ramach którego popełniłem „antykorporacyjne faux pas”.

Wobec obradujących właśnie w Poznaniu uczestników jubileuszowego X Krajowego Zjazdu Izby Urbanistów, „z ostrożności procesowej” ograniczam się więc wyłącznie (choć również nie bez pewnych obaw) do dyskretnych serdeczności:

J J J.

—————

Powrót


Skomentuj artykuł

Data: 2011-05-22

Dodał: PM

Tytuł: nieścisłość

Nie istnieje WOIU...

Odpowiedz

—————

Data: 2011-05-23

Dodał: kontrurbanista

Tytuł: Re:nieścisłość

Też odnoszę takie wrażenie ;-)

Odpowiedz

—————

Wstaw nowy komentarz





Ankieta

Oceń artykuł

bardzo interesujący (5)
33%

interesujący (3)
20%

nie mam zdania (3)
20%

nieinteresujący (4)
27%

Całkowita liczba głosów: 15





 


   PUBLIKACJE PORTALU