2013-12-10 01:10

215. Kontrurbanistyczny „raban”

Wiceprezes Towarzystwa Urbanistów Polskich, Pan Grzegorz Buczek, którego od czasu do czasu mam zaszczyt gościć na portalu, nb. jedyny (!) Internauta wypowiadający się pod własnym nazwiskiem, pod moim wpisem Alegoria polskiej planistyki był łaskaw zauważyć, co następuje:

„(…)…to zresztą jest świetne post scriptum do opisywanych na tej stronie sytuacji... większość nie rozumie o co kontrurbaniście chodzi, po co ta strona i cały ten "raban", przecież budować trzeba, najlepiej wszędzie, a planowanie to przeżytek...”

Cieszę się, że taki jest odbiór mojej działalności internetowej, odnoszę jednak wrażenie, że słowo „raban” nie oddaje istoty tej aktywności - dobiega piąty rok istnienia portalu, a np. korporacja, na rzecz której wpłacam składki członkowskie, do tej pory „nie zauważyła” jego istnienia.

A wracając do kwestii zasadniczej: „o co kontrurbaniście chodzi, po co ta strona”?

Rozpoczynając w 2008 r. działalność „portalową” liczyłem (przyznaję, dość naiwnie) na wymianę poglądów i doświadczeń planistycznych członków IU oraz urbanistów spoza korporacji, na interesujące dyskusje o problemach naszego środowiska zawodowego - dotychczas takiego nieformalnego miejsca w Internecie nie było.

Dzisiaj, po prawie pięciu latach nieustających prób „reanimacji” aktywności tych środowisk stwierdzam (parafrazując słowa znanej piosenki): jakie środowisko taka aktywność – nie dziwi nic!

—————

Powrót


Skomentuj

Data: 2013-12-10

Dodał: archieta

Tytuł: o "rabanie"

a raczej "jaka aktywność takie środowisko"...
Ja tam czytam, chociaż z nie jestem ze "środowiska" a nawet "towarzystwo" mnie nie widzi choć formalnie należę.
I czekam aż biologia dopuści młodych do głosu, bo na "środowisko" i "towarzystwo" nie ma co liczyć...

Odpowiedz

—————

Data: 2013-12-11

Dodał: .

Tytuł: Re:o "rabanie"

"Biologia" - ciekawe określenie, na sejmową brać.

Odpowiedz

—————

Wstaw nowy komentarz








 


   PUBLIKACJE PORTALU