2012-04-22 20:49

91. Wystarczy być

Chociaż tytuł wielu miłośnikom kina kojarzy się zapewne głównie z amerykańską wersją „Kariery Nikodema Dyzmy” to jednak nie będzie ani słowa o sztuce filmowej. Portal jest „wąskotematyczny” tj. planistyczny i o żadnej rozrywce tutaj mowy być nie może.

Najprawdopodobniej pod wpływem gorączki „PIT-owej”, tradycyjnie już, corocznie o tej porze występującej, przypomniałem sobie o jeszcze jednym, równie kategorycznym rozliczeniu, którego, pomimo, że formalnie jeszcze dość odległe (z terminem do 31 grudnia 2012 r.) praktycznie można już dziś dokonywać - to rozliczenie z wypełnienia przez urbanistów obowiązku doskonalenia kwalifikacji zawodowych.

Gdybym sobie tylko o tym przypomniał – pół biedy, ale niestety, „coś mnie podkusiło” (inaczej tego nie potrafię wytłumaczyć) aby dowiedzieć się „u źródła” czy mój portal może być w tym rozliczaniu wzięty pod uwagę a jeśli tak, to w jakim zakresie.

Po dłuższym milczeniu „źródła” otrzymałem maila, że sprawie nadano bieg służbowy tj. przekazano do organu Izby Okręgowej, właściwego „w temacie”, po czym zapadło po raz kolejny tradycyjne „ głuche milczenie”. Kiedy zaniepokojony przedłużającym się brakiem odpowiedzi skontaktowałem się z Przewodniczącą „właściwego” gremium Izby Okręgowej okazało się, że sprawa jest na tyle poważna, że będzie rozpatrywana przez „właściwe” gremium Izby Krajowej – i stąd cała zwłoka.

Zrobiło mi się trochę głupio – taką drobnostką zajmę niepotrzebnie drogocenny czas Centrali!

A w sumie zasady zdobywania punktów wymaganych w danym okresie rozliczeniowym są od początku znane i całkowicie zrozumiałe, natomiast sposób ich zdobywania niezwykle prosty i łatwy:

dla udoskonalenia kwalifikacji zawodowych należy się zapisać się na trzy dowolne szkolenia (np. jedno w roku) - i wystarczy być!

 

—————

Powrót


Skomentuj artykuł

Nie znaleziono żadnych komentarzy.

Wstaw nowy komentarz





Ankieta

Oceń artykuł

bardzo interesujący (8)
32%

interesujący (6)
24%

nie mam zdania (6)
24%

nieinteresujący (5)
20%

Całkowita liczba głosów: 25





 


   PUBLIKACJE PORTALU