2011-04-10 22:18

48. Jednym głosem

Niedawno, w jednej z prywatnych rozmów o pomysłach na reformę planowania przestrzennego w Polsce, zasugerowano mi delikatnie (choć zapewne życzliwie), że moja indywidualna inicjatywa legislacyjna (tj. projekt ustawy prawo rozwoju przestrzennego) niekoniecznie musi być odbierana pozytywnie. Więcej – może być oceniona jako…szkodliwa!!!
Otóż może ona pokazywać (ta moja inicjatywa legislacyjna), że środowisko urbanistów nie jest w stanie przemawiać w tak ważnych sprawach jednym głosem - co przez różne lobbies, niechętne jakimkolwiek zmianom w obszarze planowania przestrzennego, może być skutecznie wykorzystywane.
Co racja to racja. Jestem urbanistą, nawet więcej – jestem członkiem Izby Urbanistów a dokładnie Wschodniej Okręgowej Izby Urbanistów z siedzibą w Warszawie.
I wszyscy w tej Izbie powinniśmy mówić jednym głosem - przy okazji uważając bacznie na różne lobbies, niechętne jakimkolwiek zmianom w obszarze planowania przestrzennego!
Z drugiej strony myślę sobie, że z tą szkodliwością mojej działalności to jednak chyba przesada: przecież ja mówię JEDNYM GŁOSEM!
 

—————

Powrót


Skomentuj artykuł

Data: 2011-04-14

Dodał: PM

Tytuł: projekt ustawy

Witam i prędko pytam:
czy pański autorski projekt ustawy przesyłał Pan do środowisk akademickich?

Odpowiedz

—————

Data: 2011-04-14

Dodał: kontrurbanista

Tytuł: Re:projekt ustawy

projekt ustawy miał być jednym z tematów I Wirtualnego Kongresu Ładu Przestrzennego, do udziału w którym zostały zaproszone także środowiska akademickie - szerzej piszę o tym w zakładce RATUJMY POLSKĄ PRZESTRZEŃ

Odpowiedz

—————

Wstaw nowy komentarz





Ankieta

Oceń artykuł

bardzo interesujący (8)
38%

interesujący (5)
24%

nie mam zdania (4)
19%

nieinteresujący (4)
19%

Całkowita liczba głosów: 21





 


   PUBLIKACJE PORTALU