2013-10-10 14:21

198. ANKIETA DLA URBANISTÓW PIU – wyniki

 

Ankieta była skierowana do wszystkich członków Polskiej Izby Urbanistów.

Oto treść ankiety:

01) jestem zwolennikiem obowiązku zrzeszania w korporacji
02) jestem przeciwnikiem obowiązku zrzeszania w korporacji
03) jestem zwolennikiem "wuzetek"
04) jestem przeciwnikiem "wuzetek"
05) uważam, że kompleksowa reforma prawa planistycznego jest konieczna
06) uważam, że kompleksowa reforma prawa planistycznego jest zbędna
07) jestem zwolennikiem "wolności budowlanej" (KKPB)
08) jestem przeciwnikiem "wolności budowlanej" (KKPB)
09) jestem zwolennikiem liberalizacji dostępu do zawodu
10) jestem przeciwnikiem liberalizacji dostępu do zawodu
11) jestem zwolennikiem partycypacji społecznej
12) jestem przeciwnikiem partycypacji społecznej
13) jestem zwolennikiem obowiązku podnoszenia kwalifikacji
14) jestem przeciwnikiem obowiązku podnoszenia kwalifikacji
15) pracuję na świadczenia emerytalne
16) posiadam świadczenia emerytalne
17) jestem członkiem władz izbowych (okręgowych/krajowych)
18) jestem szeregowym członkiem IU
19) jestem członkiem ku-a
20) nie jestem członkiem ku-a
21) posiadam uprawnienia ministerialne
22) posiadam wyłącznie uprawnienia izbowe
23) jestem także członkiem TUP
24) nie należę do TUP

 

W ciągu trzech miesięcy, spośród 1300 urbanistów zarejestrowanych w IU odpowiedzi na pytania ankietowe przesłało tylko siedem osób.

„Siódemce wspaniałych” dziękujemy serdecznie za udział w badaniu.

A oto wyniki:

ANKIETA NR 1

2013-07-02

02) jestem przeciwnikiem obowiązku zrzeszania w korporacji
04) jestem przeciwnikiem "wuzetek"
05) uważam, że kompleksowa reforma prawa planistycznego jest konieczna
08) jestem przeciwnikiem "wolności budowlanej" (KKPB)
09) jestem zwolennikiem liberalizacji dostępu do zawodu
11) jestem zwolennikiem partycypacji społecznej
13) jestem zwolennikiem obowiązku podnoszenia kwalifikacji
15) pracuję na świadczenia emerytalne
18) jestem szeregowym członkiem IU
19) jestem członkiem gku-a
21) posiadam uprawnienia ministerialne
24) nie należę do TUP

ANKIETA NR 2 

2013-07-02

02) jestem przeciwnikiem obowiązku zrzeszania w korporacji
04) jestem przeciwnikiem "wuzetek"
06) uważam, że kompleksowa reforma prawa planistycznego jest zbędna
08) jestem przeciwnikiem "wolności budowlanej" (KKPB)
09) jestem zwolennikiem liberalizacji dostępu do zawodu
11) jestem zwolennikiem partycypacji społecznej
13) jestem zwolennikiem obowiązku podnoszenia kwalifikacji
15) pracuję na świadczenia emerytalne
20) nie jestem członkiem gku-a
23) jestem także członkiem TUP

ANKIETA NR 3

2013-07-02

02) jestem przeciwnikiem obowiązku zrzeszania w korporacji
04) jestem przeciwnikiem "wuzetek"
05) uważam, że kompleksowa reforma prawa planistycznego jest konieczna
10) jestem przeciwnikiem liberalizacji dostępu do zawodu
11) jestem zwolennikiem partycypacji społecznej
13) jestem zwolennikiem obowiązku podnoszenia kwalifikacji
15) pracuję na świadczenia emerytalne
18) jestem szeregowym członkiem IU
22) posiadam wyłącznie uprawnienia izbowe
23) jestem także członkiem TUP

ANKIETA NR 4

2013-07-05

02) jestem przeciwnikiem obowiązku zrzeszania w korporacji
03) jestem zwolennikiem "wuzetek"
05) uważam, że kompleksowa reforma prawa planistycznego jest konieczna
08) jestem przeciwnikiem "wolności budowlanej" (KKPB)
09) jestem zwolennikiem liberalizacji dostępu do zawodu
11) jestem zwolennikiem partycypacji społecznej
14) jestem przeciwnikiem obowiązku podnoszenia kwalifikacji
15) pracuję na świadczenia emerytalne
18) jestem szeregowym członkiem IU
22) posiadam wyłącznie uprawnienia izbowe
24) nie należę do TUP

ANKIETA NR 5

2013-07-11

01) jestem zwolennikiem obowiązku zrzeszania w korporacji
04) jestem przeciwnikiem "wuzetek"
05) uważam, że kompleksowa reforma prawa planistycznego jest konieczna
08) jestem przeciwnikiem "wolności budowlanej" (KKPB)
10) jestem przeciwnikiem liberalizacji dostępu do zawodu
11) jestem zwolennikiem partycypacji społecznej
13) jestem zwolennikiem obowiązku podnoszenia kwalifikacji
15) pracuję na świadczenia emerytalne
17) jestem członkiem władz izbowych (okręgowych/krajowych)
19) jestem członkiem ku-a
21) posiadam uprawnienia ministerialne
23) jestem także członkiem TUP

ANKIETA NR 6

2013-07-24

02) jestem przeciwnikiem obowiązku zrzeszania w korporacji
04) jestem przeciwnikiem "wuzetek"
05) uważam, że kompleksowa reforma prawa planistycznego jest konieczna
08) jestem przeciwnikiem "wolności budowlanej" (KKPB)
09) jestem zwolennikiem liberalizacji dostępu do zawodu
11) jestem zwolennikiem partycypacji społecznej
14) jestem przeciwnikiem obowiązku podnoszenia kwalifikacji
15) pracuję na świadczenia emerytalne
18) jestem szeregowym członkiem IU
20) nie jestem członkiem ku-a
22) posiadam wyłącznie uprawnienia izbowe
24) nie należę do TUP

ANKIETA NR 7

2013-09-26

02) jestem przeciwnikiem obowiązku zrzeszania w korporacji
04) jestem przeciwnikiem "wuzetek"
05) uważam, że kompleksowa reforma prawa planistycznego jest konieczna
07) jestem zwolennikiem "wolności budowlanej" (KKPB)
10) jestem przeciwnikiem liberalizacji dostępu do zawodu
11) jestem zwolennikiem partycypacji społecznej
13) jestem zwolennikiem obowiązku podnoszenia kwalifikacji
15) pracuję na świadczenia emerytalne
18) jestem szeregowym członkiem IU
20) nie jestem członkiem ku-a
22) posiadam wyłącznie uprawnienia izbowe
23) jestem także członkiem TUP

 

—————

Powrót


Skomentuj

Nie znaleziono żadnych komentarzy.

Wstaw nowy komentarz








 


   PUBLIKACJE PORTALU